Lilyd werkt voornamelijk voor (internationale) corporates en overheid. Onze ervaring en kennis is ook waardevol voor het MKB. Daarom bieden we pakketten aan voor het MKB.

MKB
MARKETING & STRATEGIE

Focus / groeistrategie
Kosten €2.200 (excl BTW)

Dit bevat: Intake, Strategie sessie (1 dag of 2x ½ dag* meerprijs) onder begeleiding van adviseur, strategisch plan en nabespreking.

De strategiesessie is voor max. 6 personen. Voor meer personen hanteren we een meerprijs. Kosten van een eventuele externe locatie zijn niet inbegrepen.

  • Marketingstrategie
    Kosten €1.200 (excl BTW)

Dit bevat: Intake, marketingsessie (1/2 dag) onder begeleiding van adviseur, strategisch marketingplan en nabespreking. De marketingsessie is voor maximaal 6 personen.

De marketingstrategie is uit te breiden met een marketing en communicatieplan dat concrete communicatieactiviteiten bevat: (social) mediakalender en voorbeeld berichten per doelgroep.

  • Marketing & communicatieplan
    Kosten: op aanvraag

Marketing & communicatieplan omvat de concrete implementatie van de communicatiemiddelen, kanalen en type boodschappen. Samen met een voorbeeld (social) mediakalender en voorbeeld berichten per doelgroep.

  • Masterclass klantreis
    Kosten €600 (excl BTW)

Dit bevat: Interactieve werksessie waarin we de nut, noodzaak en werking van een klantreis toelichten én ermee aan de slag gaan. Aan het einde heb je een klantreis uitgewerkt voor ten minste één doelgroep. Handige hand-outs en uitwerking van de gemaakte klantreizen.

MKB werkwijze

Laagdrempelige gesprekken vol inspiratie en boerenverstand. We hanteren een ‘get-shit-done’ aanpak en Donald Duck werkwijze. Het eindproduct is een digitaal en hardcopy document niet groter dan een Donald Duck. Dit handzame modelletje nodigt uit tot lezen en bevat de uitwerking van de sessie, concrete actiepunten en handige formats. Het uitgangspunt in onze dienstverlening is: kort & krachtig, duidelijk en inspirerend!

Strategie voor groeiversnellingen

Een ervaren ondernemer heeft in de afgelopen 5 jaar een stabiele organisatie neergezet en wil de groei voor de komende 5 jaren realiseren. Gedurende 1 jaar hebben we middels verschillende werksessies een praktische strategie neergezet, rollen & verantwoordelijkheden gedefinieerd en concreet actieplan. Gevolgd door maandelijkse update & sparringssessies.

BRAINSTORM VOOR PROPOSITIE

“We hebben een mooie propositie, een leuke groep klanten maar we willen sneller groeien. Kun jij een frisse blik werpen op onze propositie?” Uiteraard! In een inspiratieve werksessie hebben we met het gehele management team gekeken naar de kern van de organisatie (wie ben je en wat wil je uitstralen), klantgroepen en behoeften gedefinieerd (a.d.h.v. auto types) en vervolgens gebrainstormd over kansen en acties.

Start-up strategie

Een start-up gevormd door 4 ondernemers willen een concrete stip op de horizon en strategie om er een grandioos succes van te maken. In twee interactieve werksessies hebben we gekeken naar kansen in de markt, krachten van de organisatie, doelgroepen, propositie, positionering en producten.

CASES

Focus & groeistrategie
Een ervaren ondernemer heeft in de afgelopen 5 jaar een stabiele organisatie neergezet en wil de groei voor de komende 5 jaren realiseren. Gedurende 1 jaar hebben we middels verschillende werksessies een praktische strategie neergezet, rollen & verantwoordelijkheden gedefinieerd en concreet actieplan. Gevolgd door maandelijkse update & sparringssessies.

Brainstorm voor Propositie
“We hebben een mooie propositie, een leuke groep klanten maar we willen sneller groeien. Kun jij een frisse blik werpen op onze propositie?” Uiteraard! In een inspiratieve werksessie hebben we met het gehele management team gekeken naar de kern van de organisatie (wie ben je en wat wil je uitstralen), klantgroepen en behoeften gedefinieerd (a.d.h.v. auto types) en vervolgens gebrainstormd over kansen en acties.

Start-up strategie
Een start-up gevormd door 4 ondernemers willen een concrete stip op de horizon en strategie om er een grandioos succes van te maken. In twee interactieve werksessies hebben we gekeken naar kansen in de markt, krachten van de organisatie, doelgroepen, propositie, positionering en producten.

Op zoek naar een nieuw concept of geïnteresseerd in wat wij doen?